-
eCorpoNet
eCorpoNet to nowoczesny system bankowości Internetowej, który umożliwia sprawne zarządzanie firmą. System umożliwia zarządzanie rachunkami bankowymi i kontrolowanie stanu rachunków i usług, takich jak kredyt oraz karty płatnicze.
Funkcje systemu:
W zakresie rachunków w złotych:
- lista dostępnych rachunków bankowych,
- szczegółowe informacje o rachunku bankowym,
- bieżące aktualne saldo rachunku operacje z dnia bieżącego,
- wyciągi bankowe z rachunku,
- wyszukiwanie operacji w historii rachunku,
- eksport operacji na wyciągu do systemu finansowo-księgowego Klienta,
- wyszukiwanie rachunków wirtualnych,
- eksport operacji na rachunkach wirtualnych do zewnętrznych aplikacji Klienta,
W zakresie przelewów:
- tworzenie nowego przelewu,
- tworzenie nowego przelewu ZUS,
- import przelewów z systemu finansowo-księgowego Klienta,
- lista przelewów,
- eksport aktualnych statusów przelewów,
- akceptowanie przelewu,
- akceptowanie zbiorcze,
- akceptowanie pojedyncze,
- wycofanie akceptów,
- przekazanie przelewu do realizacji,
- usuwanie przelewów,
- archiwum przelewów,
- raporty z przelewów,
W zakresie obsługi bazy kontrahentów:
- dodanie nowego lub edycja kontrahentów już wpisanych do bazy,
- lista kontrahentów,
- import kontrahentów z systemu finansowo-księgowego Klienta,
- zmianę hasła.
Dostęp do systemu jest możliwy przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w dowolnym miejscu.
W celu poprawnej współpracy z Systemem eCorpoNet Użytkownicy powinni korzystać ze sprawnego sprzętu komputerowego i oprogramowania spełniającego następujące wymagania
- system Winows 2000/XP lub nowszy;
- dostęp do sieci Internet;
- przeglądarka internetowa z zainstalowaną obsługa języka Java oraz umożliwiająca stosowanie protokołu SSL 3.0 128-bit.
- wymagane jest korzystanie z przeglądarki Microsoft Internet Explorer wersja 6.0 lub nowsza bądź Netscape wersja 7.1 lub nowsza; opcjonalnie czytnik elektronicznego podpisu kwalifikowanego.
Przydatne informacje
- W pole Login i Hasło wpisz login i hasło użytkownika, które otrzymałeś z Banku, następnie system poprosi cię o ustalenie własnego hasła do systemu.
- Na kolejnym ekranie w pole wprowadź nowe hasło wpisz swoje własne hasło. W czasie kolejnego logowania do systemu bankowości internetowej będziesz wpisywać ustalone w ten sposób przez siebie hasło.
- Pamiętaj, że hasło musi liczyć od 8 do 20 znaków, zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę.
- Jesteś zalogowany i możesz korzystać z systemu bankowości internetowej. Pamiętaj, aby kończąc pracę, nacisnąć przycisk Wyloguj i zamknąć przeglądarkę internetową.
- Loguj się zawsze przez naszą stronę internetową www.bszmigrod.com.pl
- Nie używaj wyszukiwarek internetowych do znalezienia strony logowania naszego Banku
- Nie wchodź na stronę internetową Banku poprzez linki przesłane mailem lub komunikatorem internetowym
- Sprawdź, czy adres na stronie logowania zaczyna się od przedrostka https://
- Sprawdź, czy w obrębie okna przeglądarki internetowej znajduje się symbol kłódki
- Zapamiętaj i nie ujawniaj hasła ani loginu
- Nie przechowuj hasła razem z loginem
- Zmieniaj regularnie hasło
- Unikaj używania łatwych haseł (imiona, pseudonimy, daty urodzin), stosuj hasła trudne do rozszyfrowania
- Hasło musi mieć co najmniej od 8 do 20 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę i jeden znak specjalny
- Nie odchodź od komputera podczas logowania do systemu ani podczas korzystania z systemu
- Nie korzystaj z nieznanych sieci WiFi oraz usług bankowości internetowej na ogólnie dostępnych komputerach np. kawiarenki internetowe, Hotspot
- Aktualizuj regularnie system operacyjny oraz oprogramowanie antywirusowe
- Wprowadź limity transakcyjne i limity loginu
- Nie kopiuj numerów rachunku z faktur, maila, stron internetowych itp.
- Wyloguj się i zamknij przeglądarkę po zakończeniu pracy w systemie
Pamiętaj, że:
- System nigdy nie żąda wpisania więcej niż jednego hasła jednorazowego z listy kodów/karty zdrapki lub hasła przesłanego za pomocą SMS.
- Przy logowaniu nigdy nie jest wymagane podanie hasła jednorazowego, wpisuje się wyłącznie identyfikator użytkownika i ustalone przez siebie hasło.
- W karcie zdrapce można odsłaniać wyłącznie kody, o które prosi Bank, gdyż podstawą pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie karty z wyłącznie odsłoniętymi polami o które prosił Bank.
- 3 próby wprowadzenia nieprawidłowego hasła lub hasła jednorazowego blokują dostęp do systemu lub możliwość dokonywania operacji.
- Odblokowania można dokonać telefonicznie bądź osobiście w Banku.
Zachowaj hasło pierwotne, które otrzymałeś z Banku do pierwszego logowania, gdyż na jego podstawie w przypadku zablokowania będziesz mógł dokonać telefonicznego odblokowania dzwoniąc pod numerem tel. (71) 380 61 13.