Skip to main content

Usługa BLIK w naszym Banku

02-12-2021

Usługa BLIK startuje w Banku Spółdzielczym w Żmigrodzie

Informujemy, że od 2 grudnia jest już dostępna w ofercie naszego Banku usługa BLIK

 Co to jest BLIK ?

  • BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej dla systemu                                                                  Android w Sklepie Play BS Żmigród  oraz dla IOS w AppStore BS Żmigród.
  • Do płatności BLIKIEM nie potrzebujesz karty płatniczej ani portfela. Wystarczy telefon z dostępem do internetu i aplikacja mobilną.

Co to jest kod BLIK?

Kod BLIK to jednorazowy, 6-cyfrowy kod, który wygenerujesz w aplikacji BS Żmigród po uprzednim zaakceptowaniu Regulaminu. Ważny jest 2 minuty. Po upływie tego czasu możesz wygenerować nowy kod. Kodu używasz jednorazowo, by rozpocząć swoją płatność.

Z BLIK-iem w Banku Spółdzielczym w Żmigrodzie:

  • zapłacisz za zakupy i usługi w Internecie,
  • zapłacisz za zakupy w sklepie,
  • wypłacisz pieniądze w bankomacie.

Kto może korzystać z BLIK-a?

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w BS Żmigród lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Żmigród

 Jak płacić BLIK-iem w sklepach lub w Internecie?

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów.
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Żmigród.
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu).
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji.
  5. To już wszystko - zakupy opłacone.

Jak wypłacać BLIK-iem gotówkę z bankomatu?

  1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
  2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK i postępuj zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na ekranie bankomatu.

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

W tabeli możesz sprawdzić, jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

 

domyślny

maksymalny

Wypłata gotówki

  500 zł

  5 000 zł

Płatności w sklepach

  500 zł

  5 000 zł

Płatności w Internecie

  500 zł

  5 000 zł

W momencie uruchomienia aplikacji wszyscy użytkownicy BLIK-a w Banku Spółdzielczym w Żmigrodzie mają ustawione domyślne limity transakcji. W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych, możesz to jednak  zrobić wyłącznie w systemie bankowości internetowej eBankNet (zakładka Mój profil/Zarządzanie limitami/Limity BLIK) oraz w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Żmigrodzie. Usługę BLIK możesz również wyłączyć - wystarczy w aplikacji BS Żmigród wejść w zakładkę Więcej/Ustawienia/Zarządzaj kontem BLIK. Ponowne uruchomienie usługi BLIK wymaga ponownej aktywacji tej usługi (akceptacji Regulaminu oraz wskazania rachunku ROR).

Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji BLIK

  1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Żmigród 
  3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Żmigród 
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe
  4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Żmigród nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Żmigród. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem bankowości internetowej  lub dzwoniąc do Banku.

Załączniki:

- Regulamin usługi BLIK

- Instrukcja użytkownika systemu MobileNet

- Jak działa BLIK

Znajdziesz nas też tutaj