Skip to main content
  • eBankNet

    eBankNet

    System bankowości elektronicznej eBankNet umożliwia zarządzanie rachunkami bankowymi oraz kontrolowanie przepływu środków pieniężnych.

    Aby uzyskać dostęp do bankowości elektronicznej eBankNet, należy:

    • złożyć wniosek i zawrzeć umowę o świadczenie usług aby otrzymać własny identyfikator
    • zalogować się do systemu za pomocą hasła aktywacyjnego i ustalić własne hasło do systemu
    • hasła do systemu mogą być wydawane w poufnej kopercie lub w sposób bezpieczniejszy i komfortowy przesyłane w formie SMS.

    Opis i zakres usług świadczonych w ramach systemu bankowości elektronicznej eBankNet

    Bank za pomocą systemu bankowości elektronicznej udostępnia:

    1. w zakresie rachunków bankowych:

    • sprawdzanie sald i dostępnych środków na rachunkach bieżących i oszczędnościowych,
    • sprawdzanie historii rachunków bieżących i oszczędnościowych za ostatni rok ( nie dotyczy rachunku kredytowego),
    • sprawdzanie stanu rachunków kredytowych,
    • sprawdzanie limitów kart płatniczych oraz wyświetlanie informacji o kartach i blokadach kartowych,
    • drukowanie potwierdzeń zrealizowanych transakcji i zestawienia operacji ( nie dotyczy rachunku kredytowego),

    2. w zakresie przelewów:

    • wykonywanie przelewów jednorazowych w złotych,
    • wykonywanie przelewów z odroczonym terminem realizacji w złotych,
    • wykonywanie przelewów do ZUS,
    • wykonywanie przelewów do urzędów skarbowych i innych organów podatkowych,
    • zakładanie i zarządzanie zleceniami stałymi w złotych,
    • listę złożonych przelewów,

    4. w zakresie listy odbiorców:

    • dodawanie, edytowanie i usuwanie danych odbiorcy,
    • listę zdefiniowanych odbiorców,

    5. zmianę hasła,

    6. zamówienie i aktywację haseł jednorazowych lub otrzymywanie sms Kodów

    7. doładowanie telefonu komórkowego.

    System bankowości elektronicznejeBankNet jest dostępny dla Użytkowników przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu (przy czym realizacja zleceń płatniczych następuje w godzinach pracy Banku).

    W celu poprawnej współpracy z Systemem bankowości elektronicznejeBankNet, Użytkownicy powinni korzystać ze sprawnego sprzętu komputerowego z dostępem do sieci Internet oraz przeglądarki internetowej umożliwiającej stosowanie protokołu szyfrującego SSL. Sprzęt komputerowy Użytkowników powinien mieć zainstalowane i działające aktualne wersje systemu operacyjnego, przeglądarki internetowej oraz programów antywirusowych i programów typu „firewall”.

    Przydatne informacje

    Pierwsze logowanie 

    Pamiętaj, aby zawsze logować się bezpiecznie przez stronę:

    https://ibank.bszmigrod.com.pl/

    • W polu Login i Hasło wpisz login i hasło użytkownika które otrzymałeś z Banku, następnie system poprosi cię o ustalenie własnego hasła do systemu.
    • Na kolejnym ekranie w polu "wprowadź nowe hasło" wpisz swoje własne hasło. Podczas kolejnego logowania do systemu bankowości elektronicznej, będziesz wpisywać ustalone w ten sposób przez siebie hasło.
    • Pamiętaj, że hasło musi liczyć od 8 do 20 znaków, zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę.

    Jesteś zalogowany i możesz korzystać z systemu bankowości elektronicznej. Pamiętaj, aby kończąc pracę, nacisnąć przycisk Wyloguj i zamknąć przeglądarkę internetową

    Zasady bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej
    • Loguj się zawsze przez naszą stronę internetową www.bszmigrod.com.pl
    • Nie używaj wyszukiwarek internetowych do znalezienia strony logowania naszego Banku
    • Nie wchodź na stronę internetową Banku poprzez linki przesłane mailem lub komunikatorem internetowym
    • Sprawdź, czy adres na stronie logowania zaczyna się od przedrostka https://
    • Sprawdź, czy w obrębie okna przeglądarki internetowej znajduje się symbol kłódki
    • Zapamiętaj i nie ujawniaj hasła ani loginu
    • Nie przechowuj hasła razem z loginem
    • Zmieniaj regularnie hasło
    • Unikaj używania łatwych haseł (imiona, pseudonimy, daty urodzin), stosuj hasła trudne do rozszyfrowania
    • Hasło musi mieć co najmniej od  8 do 20 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę i jeden znak specjalny
    • Nie odchodź od komputera podczas logowania do systemu ani podczas korzystania z systemu
    • Nie korzystaj z nieznanych sieci WiFi oraz usług bankowości internetowej na ogólnie dostępnych komputerach np. kawiarenki internetowe, Hotspot
    • Aktualizuj regularnie system operacyjny oraz oprogramowanie antywirusowe
    • Wprowadź limity transakcyjne i limity loginu
    • Nie kopiuj numerów rachunku z faktur, maila, stron internetowych itp.
    • Wyloguj się i zamknij przeglądarkę po zakończeniu pracy w systemie

    Pamiętaj, że:

    • System nigdy nie żąda wpisania więcej niż jednego hasła jednorazowego z listy kodów/karty zdrapki lub hasła przesłanego za pomocą SMS.
    • Przy logowaniu nigdy nie jest wymagane podanie hasła jednorazowego, wpisuje się wyłącznie identyfikator użytkownika i ustalone przez siebie hasło.
    • W karcie zdrapce można odsłaniać wyłącznie kody, o które prosi Bank, gdyż podstawą pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie karty z wyłącznie odsłoniętymi polami o które prosił Bank.
    • 3 próby wprowadzenia nieprawidłowego hasła lub hasła jednorazowego blokują dostęp do systemu lub możliwość dokonywania operacji.
    • Odblokowania można dokonać telefonicznie bądź osobiście w Banku. 
    W przypadku zablokowania

    Zachowaj hasło pierwotne, które otrzymałeś z Banku do pierwszego logowania, gdyż na jego podstawie w przypadku zablokowania będziesz mógł dokonać telefonicznego odblokowania dzwoniąc pod numerem tel. (71) 380 61 13.

    Napisz do nas

    Numery kontaktowe z Bankiem w przypadku problemów technicznych oraz bezpieczeństwa:

    Czynne w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00

    71 380 61 13  

    71 380 61 11

    506 059 641 

    692 748 183

    https://bszmigrod.com.pl/kontakt
    lub na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

     

    Centrala Banku w Żmigrodzie

    ul. M. Konopnickiej 1-3
    55-140 Żmigród
    tel: 71 380 61 00 
    fax: 71 385 30 10
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Czynne:

    pn.-pt. 8.00 - 16:00
    Bankomat 24h

    Wydział finansowo – księgowy w Żmigrodzie

    ul. Pl. Wojska Polskiego 13-14/1c
    55-140 Żmigród
    tel:  71 380 61 08 
    fax: 71 380 61 16
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Czynne:

    pn.-pt. 8.00 - 17:00
    Bankomat 24h

    Wydział produktów bankowych - kredyty

    ul. M. Konopnickiej 1-3
    55-140 Żmigród

    tel: 71 380 61 18 (sala operacyjna)
    tel: 71 380 61 21 (kredyty)
    fax: 71 385 30 14
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

    Czynne:

    pn.-pt. 8.00 - 16:00
    Bankomat 24h

    Oddział Wińsko

    ul. A. Mickiewicza 16
    56-160 Wińsko
    tel: 71 389 80 02
    fax: 71 389 84 40
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Czynne:

    pn.-pt. 8.00 - 15:40
    Bankomat 24h - Mickiewicza 8

    Oddział Wołów

    ul. J. Piłsudskiego 27
    56-100 Wołów
    tel: 71 389 24 50
    fax: 71 389 27 57
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Czynne:

    pn.-pt. 8.00 - 16:00
    Bankomat 24h

    Punkt Kasowy Lubiąż

    ul. Mickiewicza 1
    56-100 Lubiąż
    tel: 71 389 71 01
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Czynne:

    pn.-pt. 7:00 - 14:30

    Znajdziesz nas też tutaj

     

    Ulotka