-
eBankNet
System bankowości elektronicznej eBankNet umożliwia zarządzanie rachunkami bankowymi oraz kontrolowanie przepływu środków pieniężnych.
Aby uzyskać dostęp do bankowości elektronicznej eBankNet, należy:
- złożyć wniosek i zawrzeć umowę o świadczenie usług aby otrzymać własny identyfikator
- zalogować się do systemu za pomocą hasła aktywacyjnego i ustalić własne hasło do systemu
- hasła do systemu mogą być wydawane w poufnej kopercie lub w sposób bezpieczniejszy i komfortowy przesyłane w formie SMS.
Opis i zakres usług świadczonych w ramach systemu bankowości elektronicznej eBankNet
Bank za pomocą systemu bankowości elektronicznej udostępnia:
1. w zakresie rachunków bankowych:
- sprawdzanie sald i dostępnych środków na rachunkach bieżących i oszczędnościowych,
- sprawdzanie historii rachunków bieżących i oszczędnościowych za ostatni rok ( nie dotyczy rachunku kredytowego),
- sprawdzanie stanu rachunków kredytowych,
- sprawdzanie limitów kart płatniczych oraz wyświetlanie informacji o kartach i blokadach kartowych,
- drukowanie potwierdzeń zrealizowanych transakcji i zestawienia operacji ( nie dotyczy rachunku kredytowego),
2. w zakresie przelewów:
- wykonywanie przelewów jednorazowych w złotych,
- wykonywanie przelewów z odroczonym terminem realizacji w złotych,
- wykonywanie przelewów do ZUS,
- wykonywanie przelewów do urzędów skarbowych i innych organów podatkowych,
- zakładanie i zarządzanie zleceniami stałymi w złotych,
- listę złożonych przelewów,
4. w zakresie listy odbiorców:
- dodawanie, edytowanie i usuwanie danych odbiorcy,
- listę zdefiniowanych odbiorców,
5. zmianę hasła,
6. zamówienie i aktywację haseł jednorazowych lub otrzymywanie sms Kodów
7. doładowanie telefonu komórkowego.
System bankowości elektronicznejeBankNet jest dostępny dla Użytkowników przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu (przy czym realizacja zleceń płatniczych następuje w godzinach pracy Banku).
W celu poprawnej współpracy z Systemem bankowości elektronicznejeBankNet, Użytkownicy powinni korzystać ze sprawnego sprzętu komputerowego z dostępem do sieci Internet oraz przeglądarki internetowej umożliwiającej stosowanie protokołu szyfrującego SSL. Sprzęt komputerowy Użytkowników powinien mieć zainstalowane i działające aktualne wersje systemu operacyjnego, przeglądarki internetowej oraz programów antywirusowych i programów typu „firewall”.
Przydatne informacje
Pamiętaj, aby zawsze logować się bezpiecznie przez stronę:
https://ibank.bszmigrod.com.pl/
- W polu Login i Hasło wpisz login i hasło użytkownika które otrzymałeś z Banku, następnie system poprosi cię o ustalenie własnego hasła do systemu.
- Na kolejnym ekranie w polu "wprowadź nowe hasło" wpisz swoje własne hasło. Podczas kolejnego logowania do systemu bankowości elektronicznej, będziesz wpisywać ustalone w ten sposób przez siebie hasło.
- Pamiętaj, że hasło musi liczyć od 8 do 20 znaków, zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę.
Jesteś zalogowany i możesz korzystać z systemu bankowości elektronicznej. Pamiętaj, aby kończąc pracę, nacisnąć przycisk Wyloguj i zamknąć przeglądarkę internetową
- Loguj się zawsze przez naszą stronę internetową www.bszmigrod.com.pl
- Nie używaj wyszukiwarek internetowych do znalezienia strony logowania naszego Banku
- Nie wchodź na stronę internetową Banku poprzez linki przesłane mailem lub komunikatorem internetowym
- Sprawdź, czy adres na stronie logowania zaczyna się od przedrostka https://
- Sprawdź, czy w obrębie okna przeglądarki internetowej znajduje się symbol kłódki
- Zapamiętaj i nie ujawniaj hasła ani loginu
- Nie przechowuj hasła razem z loginem
- Zmieniaj regularnie hasło
- Unikaj używania łatwych haseł (imiona, pseudonimy, daty urodzin), stosuj hasła trudne do rozszyfrowania
- Hasło musi mieć co najmniej od 8 do 20 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę i jeden znak specjalny
- Nie odchodź od komputera podczas logowania do systemu ani podczas korzystania z systemu
- Nie korzystaj z nieznanych sieci WiFi oraz usług bankowości internetowej na ogólnie dostępnych komputerach np. kawiarenki internetowe, Hotspot
- Aktualizuj regularnie system operacyjny oraz oprogramowanie antywirusowe
- Wprowadź limity transakcyjne i limity loginu
- Nie kopiuj numerów rachunku z faktur, maila, stron internetowych itp.
- Wyloguj się i zamknij przeglądarkę po zakończeniu pracy w systemie
Pamiętaj, że:
- System nigdy nie żąda wpisania więcej niż jednego hasła jednorazowego z listy kodów/karty zdrapki lub hasła przesłanego za pomocą SMS.
- Przy logowaniu nigdy nie jest wymagane podanie hasła jednorazowego, wpisuje się wyłącznie identyfikator użytkownika i ustalone przez siebie hasło.
- W karcie zdrapce można odsłaniać wyłącznie kody, o które prosi Bank, gdyż podstawą pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie karty z wyłącznie odsłoniętymi polami o które prosił Bank.
- 3 próby wprowadzenia nieprawidłowego hasła lub hasła jednorazowego blokują dostęp do systemu lub możliwość dokonywania operacji.
- Odblokowania można dokonać telefonicznie bądź osobiście w Banku.
Zachowaj hasło pierwotne, które otrzymałeś z Banku do pierwszego logowania, gdyż na jego podstawie w przypadku zablokowania będziesz mógł dokonać telefonicznego odblokowania dzwoniąc pod numerem tel. (71) 380 61 13.