-
Karta Visa PayWave
Dzięki karcie Visa Classic Debetowa lub Visa PayWave nie musisz już nosić ze sobą gotówki, a dostęp do swoich pieniędzy masz cały czas.
- komfort - klient ma stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie ma potrzeby odwiedzania Banku i nie jest zależny od godzin pracy Banku
- bezpieczeństwo środków na rachunku karty – każda transakcja jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem
- szybkość - środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek
- łatwy i szybki dostęp do gotówki - dzięki szerokiej sieci ponad 4700 bankomatów bez prowizji (Zrzeszenia Banku BPS SA, SGB SA, oraz banków BGŻ SA i Planet Cash4You)
- dokonywanie transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych – w kraju i za granicą – bez ponoszenia żadnych dodatkowych opłat
- kontrola nad wydatkami dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej
- dokonywanie transakcji w Internecie
- poczucie bezpieczeństwa - korzystając z kart płatniczych klient unika konieczności noszenia przy sobie większych kwot pieniędzy i nie naraża się na ich utratę
- możliwość sprawdzenia stanu środków na rachunku w bankomacie
- możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty
- wypłata gotówki w ramach usługi Visa cash back
- okres ważności karty 3 lata
- możliwość zmiany kodu PIN w bankomatach świadczących taką usługę
- możliwość doładowania telefonu komórkowego za pomocą karty
Przydatne informacje
Zasady bezpiecznego korzystania z kart płatniczych
- Zapamiętaj numer telefonu: 828 828 828 – dzwoniąc pod ten numer, zastrzeżesz kartę w przypadku jej utraty.
- Zapamiętaj numer PIN. Nie ujawniaj nikomu swojego numeru PIN. Nie przechowuj numeru PIN z kartą.
- Sprawdź, czy przesyłka z kartą i numerem PIN jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli zauważyłeś znamiona otwarcia koperty, skontaktuj się z nami.
- Podpisz kartę zaraz po otrzymaniu.
- Kontroluj poprawność obciążeń na wyciągach bankowych lub w bankowości elektronicznej
- Wprowadź limity transakcyjne dla operacji gotówkowych, bezgotówkowych i internetowych.
- Pamiętaj o aktualizowaniu danych teleadresowych w bazie Banku. Postaraj się być dostępnym pod numerem telefonu kontaktowego, aby w razie konieczności potwierdzić wykonanie transakcji.
- Nie trać karty z zasięgu wzroku w czasie zakupu i nie pozwól, by sprzedawca zabrał kartę na zaplecze w celu dokonania transakcji.
- Chroń numer karty i kod CVV2, CVC2 (trzy cyfry umieszczone za paskiem do podpisu na odwrocie karty), aby osoby postronne nie weszły w ich posiadanie. Jeżeli nie będziesz płacił w Internecie to dla bezpieczeństwa możesz wydrapać trwale ten numer.
- Pamiętaj, że nie dzwonimy i nie wysyłamy do użytkowników listów lub wiadomości email z prośbą o podanie numeru PIN czy numerów kart. Kiedy otrzymasz taką wiadomość, nie udzielaj odpowiedzi i niezwłocznie powiadom Bank o zaistniałym incydencie.
- Unikaj dokonywania transakcji u nieznanych i niesprawdzonych sprzedawców internetowych (np. strony z treściami pornograficznymi, kasyna internetowe lub strony nieznanych szerzej firm oferujące markowy towar po nieprawdopodobnie atrakcyjnych cenach) Przed dokonaniem transakcji zapoznaj się z regulaminem sklepu internetowego i sprawdź, czy transmisja danych jest szyfrowana (ikona zamkniętej kłódki lub kluczyka w oknie przeglądarki internetowej oraz adres strony rozpoczynający się od https://, a nie http://
- Nigdy nie ujawniaj numeru PIN podczas transakcji internetowych. Do ich potwierdzenia służy kod CVV2, CVC2 umieszczony na odwrocie karty, numer karty, data ważności karty.
- Wykonuj transakcje internetowe tylko z zaufanych komputerów, do których masz wyłączny dostęp lub które wykorzystywane są przez niewielkie grono zaufanych osób.
- W aplikacji kartosfera.pl możesz zmienić PIN, limity transakcyjne gotówkowe, bezgotówkowe, internetowe, a także zastrzec kartę oraz wyłączyć zbliżeniowość karty.
Zastrzeganie kart
W przypadku utraty karty należy niezwłocznie dokonać jej blokady w jeden podany poniżej sposób:
- dzwoniąc pod numer 828 828 828
- telefonicznie w Contact Center Banku BPS S.A. (tel. +48 86 215 50 50)
- telefonicznie w organizacji rozliczającej transakcje (VISA)
- osobiście w Banku.
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty Użytkownik ma obowiązek potwierdzić pisemnie w Banku, który wydał kartę debetową, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.