Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

eBankNet

    System bankowości elektronicznej eBankNet umożliwia zarządzanie rachunkami bankowymi oraz kontrolowanie przepływu środków pieniężnych.

    Aby uzyskać dostęp do bankowości elektronicznej eBankNet, należy:

    • złożyć wniosek i zawrzeć umowę o świadczenie usług aby otrzymać własny identyfikator
    • zalogować się do systemu za pomocą hasła aktywacyjnego i ustalić własne hasło do systemu
    • hasła do systemu mogą być wydawane w poufnej kopercie lub w sposób bezpieczniejszy i komfortowy przesyłane w formie SMS.

    Opis i zakres usług świadczonych w ramach systemu bankowości elektronicznej eBankNet

    Bank za pomocą systemu bankowości elektronicznej udostępnia:

    1. w zakresie rachunków bankowych:

    • sprawdzanie sald i dostępnych środków na rachunkach bieżących i oszczędnościowych,
    • sprawdzanie historii rachunków bieżących i oszczędnościowych za ostatni rok ( nie dotyczy rachunku kredytowego),
    • sprawdzanie stanu rachunków kredytowych,
    • sprawdzanie limitów kart płatniczych oraz wyświetlanie informacji o kartach i blokadach kartowych,
    • drukowanie potwierdzeń zrealizowanych transakcji i zestawienia operacji ( nie dotyczy rachunku kredytowego),

    2. w zakresie przelewów:

    • wykonywanie przelewów jednorazowych w złotych,
    • wykonywanie przelewów z odroczonym terminem realizacji w złotych,
    • wykonywanie przelewów do ZUS,
    • wykonywanie przelewów do urzędów skarbowych i innych organów podatkowych,
    • zakładanie i zarządzanie zleceniami stałymi w złotych,
    • listę złożonych przelewów,

    4. w zakresie listy odbiorców:

    • dodawanie, edytowanie i usuwanie danych odbiorcy,
    • listę zdefiniowanych odbiorców,

    5. zmianę hasła,

    6. zamówienie i aktywację haseł jednorazowych lub otrzymywanie sms Kodów

    7. doładowanie telefonu komórkowego.

    System bankowości elektronicznejeBankNet jest dostępny dla Użytkowników przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu (przy czym realizacja zleceń płatniczych następuje w godzinach pracy Banku).

    W celu poprawnej współpracy z Systemem bankowości elektronicznej eBankNet, Użytkownicy powinni korzystać ze sprawnego sprzętu komputerowego z dostępem do sieci Internet oraz przeglądarki internetowej umożliwiającej stosowanie protokołu szyfrującego SSL. Sprzęt komputerowy Użytkowników powinien mieć zainstalowane i działające aktualne wersje systemu operacyjnego, przeglądarki internetowej oraz programów antywirusowych i programów typu „firewall”.

    Przydatne informacje

    Pierwsze logowanie

    Pamiętaj, aby zawsze logować się bezpiecznie przez stronę:

    https://ibank.bszmigrod.com.pl/

    • W polu Login i Hasło wpisz login i hasło użytkownika które otrzymałeś z Banku, następnie system poprosi cię o ustalenie własnego hasła do systemu.
    • Na kolejnym ekranie w polu "wprowadź nowe hasło" wpisz swoje własne hasło. Podczas kolejnego logowania do systemu bankowości elektronicznej, będziesz wpisywać ustalone w ten sposób przez siebie hasło.
    • Pamiętaj, że hasło musi liczyć od 8 do 20 znaków, zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę.

    Jesteś zalogowany i możesz korzystać z systemu bankowości elektronicznej. Pamiętaj, aby kończąc pracę, nacisnąć przycisk Wyloguj i zamknąć przeglądarkę internetową

    Zasady bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej

    • Loguj się zawsze przez naszą stronę internetową www.bszmigrod.com.pl
    • Nie używaj wyszukiwarek internetowych do znalezienia strony logowania naszego Banku
    • Nie wchodź na stronę internetową Banku poprzez linki przesłane mailem lub komunikatorem internetowym
    • Sprawdź, czy adres na stronie logowania zaczyna się od przedrostka https://
    • Sprawdź, czy w obrębie okna przeglądarki internetowej znajduje się symbol kłódki
    • Zapamiętaj i nie ujawniaj hasła ani loginu
    • Nie przechowuj hasła razem z loginem
    • Zmieniaj regularnie hasło
    • Unikaj używania łatwych haseł (imiona, pseudonimy, daty urodzin), stosuj hasła trudne do rozszyfrowania
    • Hasło musi mieć co najmniej od  8 do 20 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę i jeden znak specjalny
    • Nie odchodź od komputera podczas logowania do systemu ani podczas korzystania z systemu
    • Nie korzystaj z nieznanych sieci WiFi oraz usług bankowości internetowej na ogólnie dostępnych komputerach np. kawiarenki internetowe, Hotspot
    • Aktualizuj regularnie system operacyjny oraz oprogramowanie antywirusowe
    • Wprowadź limity transakcyjne i limity loginu
    • Nie kopiuj numerów rachunku z faktur, maila, stron internetowych itp.
    • Wyloguj się i zamknij przeglądarkę po zakończeniu pracy w systemie

    Pamiętaj, że:

    • System nigdy nie żąda wpisania więcej niż jednego hasła jednorazowego z listy kodów/karty zdrapki lub hasła przesłanego za pomocą SMS.
    • Przy logowaniu nigdy nie jest wymagane podanie hasła jednorazowego, wpisuje się wyłącznie identyfikator użytkownika i ustalone przez siebie hasło.
    • W karcie zdrapce można odsłaniać wyłącznie kody, o które prosi Bank, gdyż podstawą pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie karty z wyłącznie odsłoniętymi polami o które prosił Bank.
    • 3 próby wprowadzenia nieprawidłowego hasła lub hasła jednorazowego blokują dostęp do systemu lub możliwość dokonywania operacji.
    • Odblokowania można dokonać telefonicznie bądź osobiście w Banku.

    W przypadku zablokowania

    Zachowaj hasło pierwotne, które otrzymałeś z Banku do pierwszego logowania, gdyż na jego podstawie w przypadku zablokowania będziesz mógł dokonać telefonicznego odblokowania dzwoniąc pod numerem tel. (71) 380 61 00. Odblokować się możesz również w placówce Banku.

    Napisz do nas

    Numery kontaktowe z Bankiem w przypadku problemów technicznych oraz bezpieczeństwa:

    Czynne w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00

    71 380 61 06

    71 380 61 22

    71 380 61 24

    https://bszmigrod.com.pl/kontakt
    lub na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

     

    Lp. Symbol Opis
    1. Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
    2. Dostępne dla osób poruszających się na wózkach z asystą
    3. Parking z wyznaczonym miejscem dla osób z niepełnosprawnościami
    4. Parking
    5. Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
    6. W pobliżu przystanek komunikacji publicznej
    7. Zdalna obsługa w polskim języku migowym (PJM)

    Nasze placówki

    Centrala Banku w Żmigrodzie

    ul. M. Konopnickiej 1-3
    55-140 Żmigród
    tel: 71 380 61 00 
    fax: 71 385 30 10
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Czynne:

    pn.-pt. 8.00 - 16:00
    Bankomat 24h

    Lp. Symbol Opis
    1. Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
    2. Dostępne dla osób poruszających się na wózkach z asystą
    3. Parking z wyznaczonym miejscem dla osób z niepełnosprawnościami
    4. Parking
    5. Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
    6. W pobliżu przystanek komunikacji publicznej
    7. Zdalna obsługa w polskim języku migowym (PJM)

    Wydział finansowo – księgowy w Żmigrodzie

    ul. Pl. Wojska Polskiego 13-14/1c
    55-140 Żmigród
    tel:  71 380 61 08 
    fax: 71 380 61 16
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Czynne:

    pn.-pt. 8.00 - 17:00
    Bankomat 24h

    Lp. Symbol Opis
    1. Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
    2. Dostępne dla osób poruszających się na wózkach z asystą
    3. Parking z wyznaczonym miejscem dla osób z niepełnosprawnościami
    4. Parking
    5. Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
    6. W pobliżu przystanek komunikacji publicznej
    7. Zdalna obsługa w polskim języku migowym (PJM)

    Wydział produktów bankowych - kredyty

    ul. M. Konopnickiej 1-3
    55-140 Żmigród

    tel: 71 380 61 18 (sala operacyjna)
    tel: 71 380 61 21 (kredyty)
    fax: 71 385 30 14
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

    Czynne:

    pn.-pt. 8.00 - 16:00
    Bankomat 24h

    Lp. Symbol Opis
    1. Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
    2. Dostępne dla osób poruszających się na wózkach z asystą
    3. Parking z wyznaczonym miejscem dla osób z niepełnosprawnościami
    4. Parking
    5. Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
    6. W pobliżu przystanek komunikacji publicznej
    7. Zdalna obsługa w polskim języku migowym (PJM)

    Oddział Wińsko

    ul. A. Mickiewicza 16
    56-160 Wińsko
    tel: 71 389 80 02
    fax: 71 389 84 40
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Czynne:

    pn.-pt. 8.00 - 15:40
    Bankomat 24h - Mickiewicza 8

    Lp. Symbol Opis
    1. Parking
    2. Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
    3. W pobliżu przystanek komunikacji publicznej
    4. Zdalna obsługa w polskim języku migowym (PJM)

    Oddział Wołów

    ul. J. Piłsudskiego 27
    56-100 Wołów
    tel: 71 389 24 50
    fax: 71 389 27 57
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Czynne:

    pn.-pt. 8.00 - 16:00
    Bankomat 24h

    Lp. Symbol Opis
    1. Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
    2. Dostępne dla osób poruszających się na wózkach z asystą
    3. Parking z wyznaczonym miejscem dla osób z niepełnosprawnościami
    4. Parking
    5. Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
    6. W pobliżu przystanek komunikacji publicznej
    7. Zdalna obsługa w polskim języku migowym (PJM)

    Punkt Kasowy Lubiąż

    ul. Mickiewicza 1
    56-100 Lubiąż
    tel: 71 389 71 01
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Czynne:

    pn.-pt. 7:00 - 14:30

    Lp. Symbol Opis
    1. Parking z wyznaczonym miejscem dla osób z niepełnosprawnościami
    2. Parking
    3. Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
    4. W pobliżu przystanek komunikacji publicznej
    5. Zdalna obsługa w polskim języku migowym (PJM)
    Title
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

     

    bps-_zmigrod.jpg