Uprzejmie informujemy, że od 1 listopada 2019 r. zmieniają się niektóre zapisy Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych w Banku Spółdzielczym w Żmigrodzie w zakresie dostosowania zapisów Regulaminu do Ustawy z dnia 9 sierpnia 2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Split Payment II).
Główne zmiany wynikające z w/w regulacji to:
- Zmiana zapisów w odniesieniu do rachunku VAT:
- rozszerzenie katalogu możliwych do zrealizowania z rachunku VAT płatności o inne podatki oraz składki ZUS – obecnie jest możliwość realizacji tylko płatności podatku VAT;
- rozszerzenie katalogu możliwych do zrealizowania egzekucji z rachunku VAT o płatności wskazane powyżej,
- Dodanie możliwości zamykania rachunku VAT w sytuacji, kiedy zamykany jest rachunek rozliczeniowy powiązany z rachunkiem VAT, a na rachunku VAT występują środki pieniężne i Bank nie posiada decyzji naczelnika urzędu skarbowego o zadysponowaniu środkami.
Ponadto wprowadzono również zmiany dotyczące:
- Zasad określania adresu do korespondencji;
- Korekt redakcyjnych i legislacyjnych niemających wpływu na treść merytoryczną Regulaminu.
Pełna treść Regulaminu w nowym brzmieniu obowiązującym od 01.11.2019 r. jest dostępna na stronie internetowej Banku www.bszmigrod.com.pl w zakładce Regulaminy oraz w Placówkach Banku.
Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych od 01.11.2019
Z poważaniem
Zarząd Banku Spółdzielczego w Żmigrodzie