Karta Visa PayWave

Korzyści

Dzięki karcie Visa Classic Debetowa lub Visa PayWave nie musisz już nosić ze sobą gotówki, a dostęp do swoich pieniędzy masz cały czas.

  • komfort - klient ma stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie ma potrzeby odwiedzania Banku i nie jest zależny od godzin pracy Banku
  • bezpieczeństwo środków na rachunku karty – każda transakcja jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem
  • szybkość - środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek
  • łatwy i szybki dostęp do gotówki -  dzięki szerokiej sieci ponad 4700 bankomatów bez prowizji (Zrzeszenia Banku BPS SA, SGB SA,  oraz banków BGŻ SA i Planet Cash4You)
  • dokonywanie transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych – w kraju i za granicą – bez ponoszenia żadnych dodatkowych opłat
  • kontrola nad wydatkami dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej
  • dokonywanie transakcji w Internecie
  • poczucie bezpieczeństwa - korzystając z kart płatniczych klient unika konieczności noszenia przy sobie większych kwot pieniędzy i nie naraża się na ich utratę
  • możliwość sprawdzenia stanu środków na rachunku w bankomacie
  • możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty
  • wypłata gotówki w ramach usługi Visa cash back
  • okres  ważności karty 3 lata
  • możliwość zmiany kodu PIN w bankomatach świadczących taką usługę
  • możliwość doładowania telefonu komórkowego za pomocą karty

Zasady bezpiecznego korzystania z kart płatniczych

  1. Zapamiętaj numer telefonu: 828 828 828 – dzwoniąc pod ten numer, zastrzeżesz kartę w przypadku jej utraty.
  2. Zapamiętaj numer PIN. Nie ujawniaj nikomu swojego numeru PIN. Nie przechowuj numeru PIN z kartą.
  3. Sprawdź, czy przesyłka z kartą i numerem PIN jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli zauważyłeś znamiona otwarcia koperty, skontaktuj się z nami.
  4. Podpisz kartę zaraz po otrzymaniu.
  5. Kontroluj poprawność obciążeń na wyciągach bankowych lub w bankowości elektronicznej
  6. Wprowadź limity transakcyjne dla operacji gotówkowych, bezgotówkowych i internetowych.
  7. Pamiętaj o aktualizowaniu danych teleadresowych w bazie Banku. Postaraj się być dostępnym pod numerem telefonu kontaktowego, aby w razie konieczności potwierdzić wykonanie transakcji.
  8. Nie trać karty z zasięgu wzroku w czasie zakupu i nie pozwól, by sprzedawca zabrał kartę na zaplecze w celu dokonania transakcji.
  9. Chroń numer karty i kod CVV2, CVC2 (trzy cyfry umieszczone za paskiem do podpisu na odwrocie karty), aby osoby postronne nie weszły w ich posiadanie. Jeżeli nie będziesz płacił w Internecie to dla bezpieczeństwa możesz wydrapać trwale ten numer.
  10. Pamiętaj, że nie dzwonimy i nie wysyłamy do użytkowników listów lub wiadomości email z prośbą o podanie numeru PIN czy numerów kart. Kiedy otrzymasz taką wiadomość, nie udzielaj odpowiedzi i niezwłocznie powiadom Bank o zaistniałym incydencie.
  11. Unikaj dokonywania transakcji u nieznanych i niesprawdzonych sprzedawców internetowych (np. strony z treściami pornograficznymi, kasyna internetowe lub strony nieznanych szerzej firm oferujące markowy towar po nieprawdopodobnie atrakcyjnych cenach) Przed dokonaniem transakcji zapoznaj się z regulaminem sklepu internetowego i sprawdź, czy transmisja danych jest szyfrowana (ikona zamkniętej kłódki lub kluczyka w oknie przeglądarki internetowej oraz adres strony rozpoczynający się od https://, a nie http://
  12. Nigdy nie ujawniaj numeru PIN podczas transakcji internetowych. Do ich potwierdzenia służy kod CVV2, CVC2 umieszczony na odwrocie karty, numer karty, data ważności karty.
  13. Wykonuj transakcje internetowe tylko z zaufanych komputerów, do których masz wyłączny dostęp lub które wykorzystywane są przez niewielkie grono zaufanych osób.
  14. W aplikacji kartosfera.pl możesz zmienić PIN, limity transakcyjne gotówkowe, bezgotówkowe, internetowe, a także zastrzec kartę oraz wyłączyć zbliżeniowość karty.

Zastrzeżenie karty

Zastrzeżenie karty

W przypadku utraty karty należy niezwłocznie dokonać jej blokady w jeden podany poniżej sposób:

  • dzwoniąc pod numer 828 828 828 
  • telefonicznie w Contact Center Banku BPS S.A. (tel. +48 86 215 50 50)
  • telefonicznie w organizacji rozliczającej transakcje (VISA)
  • osobiście w Banku.

Telefoniczne zgłoszenie utraty karty Użytkownik ma obowiązek potwierdzić pisemnie w Banku, który wydał kartę debetową, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.

Kursy walut

Kursy walut2018-05-18
1 EUR4.1652
1 USD3.5410
1 CHF3.5182
1 GBP4.7524
więcej

Stawki referencyjne

WIBOR 1M - średnia 1,66
WIBOR 3M - średnia 1,73
WIBOR 3M 1,73
więcej